Wednesday, May 27, 2009

Semuanya telah berakhir:)

Salam kepada semua pembaca blog saya.
Kesemua 6 perlawanan bagi pasukan saya, Melaka C.
Berikut adalah keputusan perlawanan saya.

Pusingan 1
Usul: KPI Menjamin Kualiti Perkhidmatan Awam
Kerajaan: UiTM Melaka C
Pembangkang: UiTM Pahang B
Keputusan: Kalah

Pusingan 2
Usul: Krisis Ekonomi: Sektor Pertanian Perisainya
Kerajaan: UiTM Sabah
Pembangkang: UiTM Melaka C
Keputusan: Kalah

Pusingan 3
Usul: Imuniti Raja-Raja Perlu Dikembalikan
Kerajaan: UiTM Melaka C
Pembangkang: UiTM Sarawak
Keputusan: Kalah

Pusingan 4
Usul: Suruhanjaya Perlantikan Hakim Memulihkan Keyakinan Rakyat
Kerajaan: UiTM Melaka C
Pembangkang: UiTM Kedah B
Keputusan: Kalah

Pusingan 5
Usul: Wawasan 2020 Semakin Dilupakan
Kerajaan: UiTM Melaka C
Pembangkang: UiTM Perak C
Keputusan: Menang

Pusingan 6
Usul: Keselamatan Awam Lebih Penting Daripada Hak Asasi
Kerajaan: UiTM Melaka C
Pembangkang: UTM Perlis A
Keputusan: Menang

Walaupun tidak berjaya ke peringkat seterusnya, namun saya kira pengalaman ini adalah sesuatu yang berharga untuk saya dan rakan-rakan debat yang lain. Terima kasih Arau!! Insya-Allah edisi depan ketemu lagi.:)